Rubber laarzen aan en in een hoekje op de bank kruipen

Ingy 14 maart 2023
Want zo loopt ze er met regelmaat bij, Elise, de hoofdpersoon in dit boek.
Als ze in haar vrije tijd een bezoekje aan haar ouders brengt moeten de laarzen wel aan, want altijd loopt ze ook even de stal in, waar ze haar broer hard werkend aantreft of in overleg met de dierenarts als er iets niet goed lijkt te zijn met de koeien.

Liefde in zwart wit is een gezellig verhaal over het leven van Elise, ze heeft een leuke baan bij een veevoederbedrijf, haar eigen appartement, een fijn sociaal leven, alleen de ware? die is haar leven nog niet binnen gestapt.
Op haar werk ontmoet ze de aantrekkelijke nieuwe planner Nick. ze slaan aan het daten maar juist dan stapelen zich ineens allerlei problemen op. Haar baas is met pensioen. Haar nieuwe baas komt met grootse plannen terug van een werkbezoek uit Amerika, met een tijdelijke Amerikaanse collega die de boel redelijk op de kop weet te zetten. Het bedrijf investeert in een nieuw soort veevoer, koeien in de omgeving blijken ziek te worden. Wat is er aan de hand? Met haar beste vriendin en de nieuwe jong veearts gaat ze op zoek naar de waarheid. En vindt ze die? Natuurlijk want het is en blijft een "feelgood" roman, Ik kroop met mijn sloffen aan op de bank met een lekker glas wijn en heb het in een ruk uitgelezen

Meer recensies van Ingy