Bitter Falls

Iris2001 22 februari 2021
Gwen Proctor werkt nu al een tijdje als privé detective, als ze een cold case krijgt toegewezen over een jongen die uit het niets is verdwenen.
Tijdens de zoektocht naar deze mysterieuze verdwijning komt elke keer dezelfde naam naar voren. Gwen gaat op zoek naar deze persoon en weet deze te vinden. Als Gwen deze persoon heeft gevonden, vertelt die persoon aan haar dat die op de vlucht is voor een sekte. Gwen probeert te helpen, maar helaas pakt dit anders uit.
Als Gwen weer thuis is bij haar gezin worden ze bezocht door een groep onbekende mannen die naar een kind vragen, maar als deze mannen erachter komen dat dit gezin geen idee heeft waar het over gaat breekt er een gevecht los.
Tijdens dit gevecht worden de zoon en vriend van Gwen meegenomen.
Gaat het Gwen lukken om ze samen met haar team te bevrijden voordat het te laat is?

Dit boek was zo goed dat ik er gewoon geen woorden voor heb. Het heeft een plot dat ik niet zag aankomen, en het is zo spannend geschreven dat ik niet wist hoe snel ik de bladzijdes om moest slaan. Een echte page tuner.
Voor alle thriller liefhebbers is de Stillhouse Lake serie zeker aan te raden.

Meer recensies van Iris2001