En deel 2 komt maar niet .......

Jacob Pol 11 januari 2021
Wat een ongelofelijk mooi eerste deel van de trilogie die Peter Buwalda aan het schrijven is! Ontiegelijk genoten. Hij neemt je mee door de krochten waaruit de mens bestaat en de kofferbakscene zit voor immer in je hoofd. Filosofische discours wisselt hij af met vulgaire porno wat ik voorheen niet zou hebben kunnen bedenken noch voorstellen. De Sade opvoeren en een emancipatie-goeroe, hoe groot kan het verschil waarheidsbeleving tussen mensen zijn? Terwijl de pagina’s voorbij snellen besef je met de weinige pagina’s die nog gaan komen dat je niet alles te weten zult komen en geduldig moet zitten wachten op 2020 waarin hopelijk deel 2 uitkomt. Ondertussen weet ik wel wie Siem Sigerius in de straten van Hengelo heeft afgetrokken. Want ja dat was nog een open eind uit zijn vorig boek. Iemand zij tegen mij “het is wel een dik boek maar moet je eens zien hoe groot de letters zijn” ach die onvergetelijke inhoud daar is het waar het mij omgaat.

Meer recensies van Jacob Pol