Leuk om tussendoor te lezen

JAF8 20 april 2024
Lentekriebels - verhalenbundel.
Verhalenbundels vind ik fijn tussendoor, de korte verhalen kan je altijd wel even lezen. Wanneer je een boek uit hebt, lees dip hebt of ergens zit te wachten op je telefoon. De variatie in Lentekriebels is grote, en dan merk ik meteen welke auteurs voor mij heel prettig schrijven. De verhalen van bekende auteurs vloog ik ook doorheen (en het liefste zou ik dan direct een boek van deze willen pakken). Ook een voor mij nog geen bekende auteurs de boeken aan mijn tbr toegevoegd. Maar ook aantal verhalen die niets voor mij waren.
Een verhalenbundel is altijd fijn erbij te hebben..

Antonetta Maria - De vlammende pijl. ⭐️⭐️⭐️. Voor mij niet helemaal passend in een feelgood verhalenbundel, maar mooi en pakkend geschreven.

Erik van der Velden - Popcorn en puistjes. ⭐️⭐️⭐️. Schattig verhaal, jonge nieuwe liefde. Helemaal passend in deze bundel.

Mienke Fijen - Verknipt. ⭐️⭐️⭐️⭐️. Beetje bevooroordeeld want Geknipt voor jou van Mienke is hieruit ontstaan. En dat boek vond ik echt een cadeautje. Mooi pakkend verhaal waardoor je alleen maar meer wilt weten van de karakters.

Robin Hood - Lentekriebels. ⭐️⭐️⭐️⭐️. Mooi korte verhaal welke onderstreept dat liefde niet werkt met hokjes.

Anja Janssen - Bloesem en fruit. ⭐️⭐️⭐️⭐️. Alsof je meekijkt vanaf de schouders van Noa. Je ruikt de bloesem door de pagina’s.

Chantal Claassen - Een sprankje voorjaar. ⭐️⭐️⭐️⭐️. Prachtig kort verhaal, dat liefde uit onverwachtse hoek kan komen en je toch echt altijd moet kiezen wat goed is voor jezelf.

Chris Oud - De eerste keer. ⭐️⭐️⭐️⭐️. Onverwachtse een SF kort verhaal er tussen, was even schakelen en lastig qua de vele uiterlijken. Maar goed geschreven en erg mooi de gedachtegang van Leslie beschreven.

Luc Vos - Herfst. ⭐️⭐️⭐️⭐️. Prachtig emotioneel kort verhaal over vasthouden en loslaten.

Rosita Blijleven - een zwerm vuurvlinders.⭐️⭐️⭐️. Voorspelbaar maar wel leuk geschreven.

Jet Nijland - #verliefd. ⭐️⭐️⭐️⭐️. Zijn wie je bent en verliefd worden op wie je wilt is het allerbelangrijkste.

Antonia Vermeer - Laat me niet los.⭐️⭐️⭐️.

Marleen Schmitz - Lentekriebels in de herfst.⭐️⭐️⭐️. Schattig verhaal over de eerste kriebels, met een serieus stuk.

Mary K. Franklin - Kopje onder. ⭐️⭐️⭐️⭐️. Mooi geschreven romantisch verhaal. Weet een voor mij nieuwe auteur op de tbr erbij.

Frederica Sanders - Een gemiste kans.⭐️⭐️⭐️. Liefde op de eerste gezicht op een leuke manier beschreven.

Mathilde Drooger - Lente-rupsen. ⭐️⭐️. Voor mij wat te gemeen in zo’n kort verhaal. Zonde dat Louise zichzelf niet kan zijn.

Henk Morsman - School met de Bijbel. ⭐️DNF, niet mijn verhaal.

Martine Hoogschagen - Lentekoorts. ⭐️⭐️⭐️. Mooi geschreven verhaal, de pup is een leuk detail.

Lindsey van den Dijk - Pina colada.⭐️⭐️⭐️. Het verloopt was te voelen, ging het altijd maar zo romantisch.

Meer recensies van JAF8