gevoel van ongelofelijk waar

janbloem 06 december 2020
ik ben geen fan van LdH....mij vaak te voorspelbaar, maar de recensie gaf aan waar het boek over ging en aangezien ik zelf vecht tegen dezelfde dingen in mijn hoofd, besloot ik het toch te lezen.
Knap hoe ze verwoord hoe Franka (ook ik) dingen soms totaal anders ziet, dan anderen... hoe je je dingen heel anders herinnerd dan anderen dat zien/beleven..
lastig!
ben op de helft.. ik lees snel verder, wie weet heb ik nog wat aan... heeft ze nog tipsof zo...

nee... had geen tips en Franca’s hallucinaties bleken ook te zijn opgezet, maar kan dus wel bij dit soort trauma’s...hoewel het nu voelt of ik dat verzin... stom
LdH had dus wel research gedaan...
Uiteindelijk viel me het boek, dus daarom, weer tegen.... jammer, kwas zo enthousiast..
nu is het net alsof ik mezelf bedrieg

Meer recensies van janbloem