Een verhaal om van te smullen

Linda 13 februari 2020
Mijn volledige recensie is terug te vinden op:

Abby en Kevin waren sinds de middelbare school samen. Dan overlijdt Kevin aan de gevolgen van een auto ongeluk en besluit Abby om terug te gaan naar de stad waar ze beiden op de middelbare school hebben gezeten.
Vier jaar later ontmoet ze Colton. Hij is de rechercheur die het moordonderzoek onderzoekt waarvan Abby getuige was.

Ik wist precies wie hij was.
Colton Anders.
O mijn god. Het was hem echt. Die hoge, krachtige jukbeenderen, die strakke lijn van zijn kaak, zijn volle lippen en die heldere, doordringende blauwe ogen die hadden geleid tot een beschamende hoeveelheid puberfantasieën.
God, ik was verschrikkelijk. Ik had de hele middelbare school een vriendje gehad – de jongen die uiteindelijk mijn man werd – maar Colton was er altijd geweest. Hij was de onbereikbare god op de middelbare school, de jongen voor wie je naar school ging en die je van een afstand begeerde, al was de kans om zijn aandacht te trekken nog kleiner dan de kans dat een ijspegel een dag zou overleven in de hel.

COLTON
Colton is rechercheur en de broer van Reese, een van de hoofdpersonages in Val voor mij, het vierde deel in de Wait for You-serie

Colton was klassiek knap, net als zijn jongere broer Reece, en hij zag er meer uit alsof hij op weg was naar een fotoshoot dan dat hij bezig was met een moordonderzoek.

CONCLUSIE
Ik hou van de Wait For You-serie Met veel plezier las ik Wacht op mij, Ga voor mij, Blijf bij mij, Val voor mij, Kies voor mij en Vertrouw op Mij. Zou Jennifer met Droom van mij mij net zo weten te boeien?
Nou reken maar van Yess! Ook dit is weer eentje om van te smullen. Naast de romance in Droom van mij nog een belangrijk thema. Namelijk de herkenbare onzekerheid van Abby betreffende haar uiterlijk. Deze onzekerheid ligt niet alleen aan Abby, maar wordt ook sterk door de buitenwereld gevoed.

Je zou Heel knap zijn, als je maar wat zou afvallen.

Deze diepgang maakt wat mij betreft het verhaal nog aantrekkelijker.

Meer recensies van Linda