het volgende boek met het volgende onderwerp uit de bijbel (goed dat de bijbel zo dik is, dan kunnen er zeker nog honderden thrillers over geschreven worden). het is 'n onwaarschijnlijk verhaal met de vaste waarden, bijbelonderwerp, held, de grote boef en liefde op het eerste gezicht. met de tekst op de achterkant van het boek heb je het verhaal al gelezen met enkele toevoegingen toe. het plot is het meest onwaarschijnlijke, 'n kernexplosie in 'n berg te irak. volgens mij kan byrnes hier nog enkele thrillers aan wijden want dat pikken ze in het oosten nooit. al bij al is het wel 'n goed geschreven verhaal maar had zeker dubbel zo dik kunnen zijn omdat michael byrnes 'n goede verteller is maar hij snijd als 'n warm mes door de welbekende boter heen. als paperback-thriller (19.95) geef ik dit boek 'n slechte waardering. waarschijnlijk had dit het beter gedaan in de supermarkt bij de herenromans voor 2 of 3 euro
jammer michael, je kunt veel en veel beter.

Meer recensies van marijn herckenrath