Goed vervolg

Natasja (Tazzy) J. 03 augustus 2019
Het lijkt wel rustig te zijn in het koninkrijk van Ain en zijn verloofde. Ze zijn druk bezig om hun bruiloft te regelen. Maar deze rust, kan niet heel lang duren. Hyadra wil Ain kapot maken. En ze gaat hier echt ver mee. Ze sluit een deal met een zeer kwaadaardig wezen. Ze ziet maar 1 toekomst : een toekomst zonder Ain. Ze krijgt hierbij hulp van een aantal andere tegenstanders van Ain.

Dit boek begint vrij rustig en bouwt langzaam op, naar een spannend einde. Tissues bij de hand houden. Want dit is geen makkelijke strijd. Ook gaan er echt personages het leven laten. En dat is best emotioneel.

Beeldend geschreven en leest vlot. De scenes zie je weer tot leven komen. En in dit verhaal zitten best veel draken. Ook 1 die dol is op mensenvlees. Heerlijk die ritjes op de rug van een draak. Je maakt ze echt mee.

Een andere leuke toevoeging vond ik de wolvenpups. Zelfs Een van de dapperste strijders, valt als een blok van een van de jonge wolfjes. De wolfjes, hebben ook mijn hart gestolen.

De titel is ook goed gekozen en gaat duidelijk worden. De cover is prachtig!

Het eindenis mooi en belooft nog veel meer avonturen. Dat hoop ik dan ook.

Ik was heel blij met de namenlijst achter in het boek. Er zijn zoveel personages, dat ik af en toe even de weg kwijt was. Even bladeren en mijn geheugen was weer opgefrist. Het is een heerlijke serie, maar je moet wel je koppie erbij houden. Er gebeuren zoveel dingen, met veel verschillende personages, dat je tussendoor echt even pauze nodig hebt , om het te verwerken. Het krijgt 4,5**** van mij.

Meer recensies van Natasja (Tazzy) J.