Net zo goed, al dan niet beter dan City of Ghosts!

ninisbooks 12 december 2019
4.5 ⭐ sterren. Ik begin echt van deze serie te houden en ik kan niet wachten tot ik Bridge of Souls in mijn handen heb.

De opbouw van dit verhaal voelde voor mijn hetzelfde aan als die van City of Ghosts, wat absoluut niet slecht was, maar het tegenovergestelde! Ik was enthousiast om in nog meer spookverhalen te duiken, dit keer in Parijs en de catacomben.

Cassidy Blake en haar dode side-kick zijn terug voor nog een avontuur, dit keer met een nieuwe vriendin uit Edinburgh, die iets meer verstand heeft van de geestenwereld en Cassidy helpt met al haar vragen. Dit boek kreeg van mij een halve punt meer dan City of Ghosts, omdat het niet iets duisterder was, een subplot kreeg en dat einde... Ik kan niet wachten om te zien waar dat allemaal naartoe zal leiden!

I wonder if that blank spot on the ceiling or wall where my cat sometimes intensely looks at is actually a ghost.

Meer recensies van ninisbooks