mooi einde

Ramonaleest 06 september 2020
Allereerst was ik meteen nieuwsgierig na het zien van de cover. De dieppaarse kleur trok toch wel mijn aandacht.

Dit boek is het tweede deel in een duologie. Je moet wel echt het eerste deel gelezen hebben wil je ‘snappen’ waar dit tweede deel over gaat.

In dit deel duik je wederom in het leven van Holden en zijn zus Prissy. Beide hebben ze andere doelen in dit deel. Holden wil voorkomen dat de regels in de toekomst worden bepaald door computers. Terwijl Prissy met haar vrienden de leiders wil ontmaskeren.

Dit boek is een YA thriller met futuristische aspecten. Ze heeft de moderne tijd erin verwerkt waardoor het voor de jeugd van tegenwoordig ook van nu is en het ze dus meer zal aanspreken. Erg goed gevonden van Mous om zo de twee werelden in elkaar te laten overvloeien.

Dit tweede deel is een mooi einde van deze duologie

Meer recensies van Ramonaleest