een mooi tweede deel

Ramonaleest 07 februari 2020
Net als het verhaal van Rosalind is dit verhaal van Eve een verhaal van zelfonderzoek. Eve is op zoek naar zichzelf. Zit in de knoop. En wanneer ze de kans krijgt om naar Shelley te gaan neemt ze dit aan. Ondanks de smeekbedes van haar vriend Mike om dit niet te doen.

Eve leert zichzelf steeds meer terug te vinden bij Shelley. Ze maakt snel vrienden met de mensen die daar wonen. Al laat ze niet meteen zien wie ze is; namelijk de dochter van Jillian Croft.

En mooi verhaal over vriendschap en familie. Biologische kinderen spelen. In dit verhaal een grotere rol. Het lijkt wel alsof iedereen zijn biologische ouders niet kent of misleidt zijn. Waardoor ze allemaal hetzelfde gevoel hebben en met elkaar kunnen praten.

Dit verhaal is eigenlijk identiek aan het eerste verhaal. De zoektocht van een dochter naar haar biologische ouder. Er staat op de voorkant dat dit een boek is voor de fans van Lucinda Riley. En daar kan ik me wel in vinden. Ik kijk al uit naar het derde deel van deze trilogie.

Meer recensies van Ramonaleest