Leuke feelgood!

Ramonaleest 17 december 2019
De hoofdstukken in dit boek zijn voor mij van fijn formaat. Ze worden boven aan iedere keer aangeduid met een datum. Waardoor je de belevenissen van Evie goed kunt volgen. De vrienden van Evie komen allemaal goed voorbij. Ze worden goed beschreven waardoor je je een echt beeld van ze kunt maken. Mooi om te lezen dat deze hechte vriendengroep elkaar steunt door dik en dun.
Evie doet veel moeite tijdens haar meet-cutes. De ene is nog leuker bedacht dan de ander. Daar moet ik Winters wel echt een compliment voor geven.
Tijdens een van de meet-cutes acties die Evie doet komt ze in contact met Ben en zijn dochter Anette. Anette is een heel slim 7 jarig meisje.
Ezra wordt ook in geuren en kleuren beschreven en krijgt als bijnaam ZAK. Wat heb ik geregeld met een glimlach zitten lezen.
Ik heb enorm van dit boek genoten. Echt een Feelgood boek!
Het verhaal is leuk bedacht, soms wat over de top, maar dat maakt het dan ook wel weer hilarisch.

Meer recensies van Ramonaleest