Nell Flynn verdient een eigen serie

Sharon8 10 september 2020
Ik heb dit boek gelezen voor een buddyread via Instagram. De omschrijving sprak ons al direct aan omdat we beide dol zijn op thrillers. Ook de recensies beloofde veel goeds.
En wat mij betreft zijn de positieve recensies helemaal terecht!
Ik vind het verhaal enorm goed opgebouwd. Je stap eigenlijk middenin het verhaal, maar dit vond ik geen storende factor.
Het is een verhaal wat je moeilijk weg te leggen is, en je wilt echt weten hoe het afloopt.

De personages vond ik geweldig. Nell Flynn verdient echt een eigen serie. Haar karakter is geweldig.
Ze is een personage met een grote achtergrond. Ook al krijg je niet haar hele leven mee, toch had ik het idee dat ik echt door haar ogen keek. Haar jeugd, en de band met haar vader wordt goed omschreven en haar denkwijze wordt hierdoor ook steeds duidelijker.
Ook de andere personages vond ik super. Wel werd ik qua personages meerdere malen op het verkeerde been gezet, maar dit kon ik alleen maar waarderen.

En de schrijfstijl vond ik ook goed. Het verhaal was goed opgebouwd, en ook de spanning vond ik enorm goed verdeeld over het gehele verhaal.
Alger wist ook wat humor terug te brengen wat ik ook enorm kon waarderen.
Soms vond ik het wel aan de “softe” kant als ik het vergelijk met andere thrillers, maar dit was over het gehele verhaal gezien wel acceptabel. Het verhaal begon hierdoor gelukkig niet te vervelen.
De spanning was wel goed, maar ik miste soms de gruwelscene die ik in andere thrillers wel terugzie.

Het verhaal verdient voor mij helaas net geen 5 sterren omdat het soms te soft was, maar voor de rest heeft dit boek mij zeker niet teleurgesteld.

Meer recensies van Sharon8