111 plekken voor kinderen in Amsterdam die je gezien moet hebben

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

* Waar leer je je eigen kleren maken? * Wie maakt de beste pannenkoek van Amsterdam? * Wat is de beste plek om buiten te spelen? * En waar kun je crossen op elektrische motoren? Maak een ritje op de hoogste schommel van Europa. Ga klimmen in Natuurspeeltuin de Tureluur, of dans mee in een voorstelling van heater de Toverknol. Doe de kidstour in de Johan Cruyff ArenA, waar je de enige echte Ajax-kleedkamer kunt bezoeken! Dit boek biedt voor elk wat wils, voor jongens en meisjes, voor peuters en tieners, voor ontdekkers en doeners, voor muzikanten en knutselaars. Ga mee op avontuur en ontdek 111 spectaculaire, geheimzigge en bijzondere, soms verstopte of onbekende plekken voor kinderen in Amsterdam. Er is Een rijke bron van inspiratie voor iedereen die op stap gaat met kinderen in Amsterdam. Bas van Lier en Michaël Ferron bieden de beste insidertips en wijzen de weg naar 111 spannende en bijzondere plekken voor kinderen.

Stripboeken
Cadeauboeken algemeen