20X Hollandse pot in plaatjes

Culinair   Topics 0
Dit kookboek is gemaakt voor gebruik in de zorg, speciaal voor gebruik in kleinschalige woonvoorzieningen voor mensen met dementie.
Hollandse pot
De bewoners van deze voorzieningen beschouwen de warme maaltijd vaak als de belangrijkste gebeurtenis van de dag. Niet alleen omdat ze genieten van lekker eten, maar ook omdat geuren en smaken gemakkelijk herinneringen aan vroeger oproepen. Alle reden dus om gerechten klaar te maken die zij lekker vinden en kennen
van vroeger: de Hollandse pot.
In plaatjes
In dit kookboek zijn de recepten in plaatjes vormgegeven. Door de combinatie van foto’s en tekeningen, en een stapsgewijze opbouw van elk recept, kunnen de bewoners mee kijken en mee beleven wat er gekookt gaat worden. Elk recept is bovendien smakelijk – en meer dan gemiddeld groot – in beeld gebracht om de visuele aantrekkingskracht optimaal te benutten. Ook is elk recept losbladig en gedrukt op vochtbestendig papier: heel handig voor gebruik aan de keukentafel!

Culinair
Basis kookboeken