21 dagen niet klagen

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
‘Klagen is negatieve feedback geven op een situatie, zonder de intentie die te willen veranderen’

Ben je klaar om je tijd en energie te besteden aan dat waar je wel invloed op hebt?

Kevin Weijers besloot na enkele jaren gewerkt te hebben als ambtenaar, op een originele manier de wereld rond te reizen: door bedrijven te helpen nieuwe ideeën uit te voeren, in ruil voor eten en onderdak.

33 experimenten later is het resultaat niet het zoveelste boek van een millennial die alles achterliet, maar een bundeling van frisse verhalen en praktische experimenten die je inspireren om anders naar je werk en leven te kijken.

21 dagen niet klagen laat zien dat je vooraf niet altijd hoeft te weten hoe iets eindigt. Het zet je op luchtige wijze en met humor aan te experimenteren met waar jij nieuwsgierig naar bent. En te ontdekken hoeveel er mogelijk is als je af en toe stopt met denken, en start met doen.

Kevin Weijers is spreker, auteur en Chief Exploration Officer van ´De Wereld Rond in 80 Experimenten´.
Boom uitgevers Amsterdam