A Touch of Gray - Ontmaskerd

Gelezen 12 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 14 Favoriet 0 Recensies 1
Feelgood   Topics 0
Iedereen heeft toch een beetje feelgood nodig?

Elcke Lemmer vindt van wel. Haar baas, uitgever en literaire snob, Milo Mills denkt daar heel anders over en is daarom ook niet van plan om aandacht te besteden aan dat minderwaardige genre binnen zijn uitgeverij.

Elcke zou Elcke niet zijn als ze niet met een briljant plan op de proppen komt, eentje waarbij Milo echt niet meer om haar, en haar favoriete genre, heen kan. Ze zet alles op alles om hem te overtuigen en weet zelfs haar idool Vanessa Gray over te halen om naar het feelgood-event te komen.

Als ze eindelijk haar favoriete schrijfster ontmoet, beseft ze dat zij al die tijd oogkleppen droeg, en dat Milo’s wereld helemaal niet zo zwart-wit is als dat hij doet voorkomen.

Bevat: sexy man, onhandige dame, een korreltje zout, en een schittering van de regenboog.
Feelgood
A Touch of Gray (1)
Mijnbestseller B.V.

Recensies

A touch of gray

door: Kayleighsbooksadventure 1 like ebook
Dit boek is deel 1 van een reeks bestaande uit 3 boeken. Het boek is prachtig daarom ook mijn 5 sterren score. Elcke en Milo, de hoofdpersonages zijn zo mooi beschreven in het boek dat ik mij enorm kan inleven in het verhaal. Het boek bevat zeer veel geheimen die uitkomen. Het ene is gekend en het...