Aangenaam, ik ben Mijzelf

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
In dit openhartige boek vertelt Karen over haar ontdekkingstocht naar een authentiek leven. Zij is in Antwerpen geboren en verhuisde in 2000 met haar gezin naar Nederland. Een tekort aan eigenwaarde en een perfectionistische persoonlijkheid zorgde ervoor dat zij allerlei lichamelijke kwalen ontwikkelde. Uiteindelijk resulteerde dit in een bijna verstopte hartslagader en een zware burn-out. Vanaf dat moment draaide zij haar leven 180 graden om en ontdekte ze via de energetische weg haar ware zelf.
Karen is ervan overtuigd dat wij geen slachtoffers zijn, maar dat wij aan het roer van ons eigen leven staan. Zij neemt u mee hoe zij tot deze conclusie gekomen is en van welke handvatten zij gebruik maakt. ‘Aangenaam, ik ben Mijzelf’ is het verhaal van een vrouw waarin duidelijk wordt dat ieder van ons een onmisbaar stukje is in de universele levenspuzzel.

Bullseye Publishing VOF
11 januari 2021