Aangeraakt

Haar huwelijk ideaal, haar minnaar onweerstaanbaar

Nadat ze zijn auto heeft aangereden, geeft Ezra haar mobiele nummer aan Tijs. De volgende dag belt hij haar, maar niet om het schadeformulier in te vullen...
'Je hebt een lekkere stem,' leest ze als ze vervolgens zijn sms'je opent. Vanaf dat moment leeft ze in twee werelden. Haar veilige, vertrouwde, maar ook wel saaie huwelijk verliest alle glans naast de spanning, sensualiteit en aandacht die ze ervaart in het samenzijn met haar minnaar.
Maar hoe kan ze wat ze haar vader altijd heeft verweten, nu voor zichzelf verantwoorden?
Wie is nu eigenlijk de echte Ezra?

Op overtuigende wijze laat Emma Fasol zien hoe de ene stap leidt tot de volgende. Aangeraakt. Het kan ons allemaal overkomen.

Recensies (6)

Meer recensies

Is Aangeraakt het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Aangeraakt