Achtste wonder, het

Achtste wonder, het

Gelezen 47 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 7 Favoriet 1 Recensies 13
Thrillers & Spanning   Topics 0

Premiejager Stephanie Plum wordt ingehuurd om een verdwenen kind op te sporen. Maar er speelt meer en Stephanie twijfelt of ze wel voor de goede kant werkt.

En zal Ranger zijn prijs opeisen nu haar relatie met Morelli wankelt? Er ligt weer heel wat op Stephanies' bord, waaronder een oude dame die auto's steelt, om nog maar te zwijgen van een moordend konijn.

Oorspronkelijke titel

VN:

Hebban recensie

Onderhoudend en erg grappig

door Marlies Mieras op 21-07-2003

Dit is al het achste boek van Janet Evanovich (In het Engels zitten alle volgnummers verwerkt in de titel, in het Nederlands is het slechts aan een paar te zien en ze zijn niet allemaal in vertaling verschenen).

Het is mijn eerste kennismaking met Evanovich en haar vaste hoofdpersoon Stephanie Plum. Ik moet zeggen; dat is erg goed bevallen! Stephanie Plum is absoluut niet de typische...

Lezersrecensies (12)

Vermakelijk

door: Thea 1 like
Geen hoogvlieger maar precies wat ik er van verwachtte, vrij simpel geschreven waardoor je er vlot doorheen leest. Heerlijke droge humor. Naar mijn smaak hadden er iets minder van de ver gezochte gebeurtenissen ingemogen maar ik heb me er een aantal uurtjes prima en lachend mee kunnen vermaken.

door: Inge-1125 1 like
Ik ben het volkomen met de andere commentaren eens: dit is geen topthriller, maar gewoon een zalig vakantieboek. De personages zijn hilarisch, zonder dat het over de top gaat, en de komische situaties volgen elkaar in sneltreinvaart op. Het deed mij wat denken aan de lotgevallen van Alexander Mc...

door: Xina-1375 1 like
Een verrassende kennismaking met deze schrijfster, een vrouwelijke hoofdrol en wat voor eentje! Ze zegt zoals ze denkt en voelt. Eindelijk eens een goede tegenhanger voor al die mannelijke hoofdrolspelers met macho gedrag. Het thriller aspect: miste ik wel de spanningsopbouw maar de andere kanten...

door: Tatjana-1529 1 like
Erg leuke verhalen. De eerste boeken zijn spannender dan de laatste. Heb ze tot nu toe allemaal zelf in de kast staan. Janet E. weet waarschijnlijk niet goed meer waar ze over moet schrijven want de laatste 2 boeken zijn teveel gevuld met wat slap gezwets.

door: Guppy-1891 1 like
Evanovich-by-numbers. Dit is een compleet doorslagje van haar vorige plots, die ook al dunner waren dan een negligé van Victoria's Secret. Mevrouw E is leeggeschreven en beseft dat waarschijnlijk zelf ook. De seksscènes die ze ertegen aan gooit dienen enkel om de lege plot dicht te pleisteren.

door: Lillymay-3450 1 like
Zalig leesvoer. Lachen tot de tranen over je wangen lopen, vooral de dialogen zijn geweldig! Ik heb behalve 5 en 6 ze tot nu toe allemaal gelezen en herlezen!

door: Monica-3540 1 like
Misschien niet zo veel thriller elementen, maar oh boy is dit lekker om te lezen zeg. Geweldige schrijfster. Van haar wil ik alle boeken lezen.

door: J. van den Hoek-2136 1 like
De hoofdpersoon zit het allemaal niet mee. Mijns inziens te gezochte situaties met misplaatste humor. Boek heeft potentie voor een goede thriller puur als basisopzet. Echter slecht aangekleed. Een beetje teveel neo romeo en julliet.

door: Maerycke-191 1 like
Een heerlijk nieuw boek van één van mijn favoriete schrijfsters. Na het aanschaffen dan ook direct met een kopje thee op de bank gesmuld van alweer een nieuw verhaal over premiejager Stephanie Plum, die zoals altijd zich weer in de meest vreemde situaties verzeild raakt.

Ook dit keer is het...

door: Marleen-841 1 like
Een heerlijk boek wat ik meerdere keren kan lezen. De triologie heb ik eindelijk te pakken en lees het vaak in mijn vakantie.

Recensie Achtste wonder, het

door: ennie 1 like
Grappig en erg vrolijk boek, en hoewel ik me aanvankelijk afvroeg waar dit heen zou gaan, werd het steeds spannender toch. Aardige schrijfstijl. En het combineren van humor met toch een zodanige spanning dat het blijft pakken lijkt me niet zomaar gemakkelijk om te schrijven. Iets heel anders!...

Recensie Achtste wonder, het

door: Janneke Bouwman 1 like
Gelezen februari 2008. Na een moeizame start, waarbij ik het boek bijna aan de kant heb gegooid, heb ik het toch met veel plezier uitgelezen. Het is een leuk boek, waarbij je noch jezelf noch de hoofdpersonen erg serieus moet nemen. Het 'thriller'-deel van het boek vond ik goed opgebouwd, het...