Adterra - De andere wereld

Arkanem, waar William De Grote sheriff is, wordt opgeschrikt door een krachtige en speciale storm. Door deze storm ontstaat er een grote put waarin George en Anthony verdwijnen. Brian, een onsterfelijke die in Arkanem woont, vertelt William dat er een andere wereld naast de onze bestaat en dat George en Anthony daar terecht gekomen zijn. William stelt een reddingsteam samen en daalt af naar deze nieuwe wereld. Daar ontmoet hij al snel de elfenkoning Amras. Ze ontdekken dat de meeste elfen hen geen warm hart toedragen. Daarnaast dringt de tijd om George en Anthony uit de handen van Dextros te redden. Hij heeft zich gevestigd in het zuiden en kweekt daar zijn eigen monsters, calimons.

Is Adterra - De andere wereld het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Adterra - De andere wereld