Alle dagen feest

Alle dagen feest

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
We denken vaak dat onze relaties goed zitten als we veel plezier maken, weinig discussiëren of geen ruzie hebben maar wist je dat onze relaties veel meer gevormd worden door de manier waarop we dingen vieren? Met deze stelling wil Manon Van Aerschot de lezer aan-
zetten om iedere dag een feestje te bouwen. Manon Van Aerschot, ook wel gekend van de populaire blog www.macaronmanon.be, bakte haar eerste cake toen ze 5 was, kookte
voor de familie op haar 12e en organiseerde
etentjes voor haar medestudenten tijdens haar studies. Na de universiteit trok ze naar de koksschool en nu is ze een felbegeerde culinair journaliste en foodstyliste.
‘Alle dagen feest’ is een boek dat een ode brengt aan de tradities en rituelen tussen vrienden en familie maar ook een ode wil zijn aan de mooie dingen in het leven. Aan samen zijn, aan feesten, aan lekker lang tafelen en aan eindeloos bijpraten aan de berg afwas die nadien ongetwijfeld volgt… Met meer dan
60 feestelijke recepten en tal van stylingtips is dit boek een must-have voor iedereen die van het leven houdt.
Culinair
Borgerhoff & Lamberigts