2391-75c169de0a04754be306934ea5fd1fb8

Alles

Rank 1784 Gelezen 11 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 1
Feelgood   Topics 0

De 22-jarige Evie Groen werkt als stagiaire bij het designbureau Revolver. Ze zit vol goede ideeën, maar worstelt met haar onzekerheid en onervarenheid. Niet alleen op het werk overigens, ook op seksueel gebied. Dat maakt de verliefdheid op haar baas Jeff, die zonder gêne met haar gevoelens speelt, des te ingewikkelder. Zeker nu haar oma die ook haar beste vriendin was en bij wie ze altijd terecht kon voor goede raad, recentelijk is overleden.
Wanneer Jeff met de eer strijkt voor haar briljante idee, besluit Evie dat het tijd is voor verandering. Ze leest dat een mens voor negentig procent uit beest en voor tien procent uit beheersing bestaat. Wat, bedenkt ze, als niet het beest, maar de beheersing het probleem is? Ze moet zichzelf bevrijden. Als ze vrijer wordt in haar lichaam, wordt ze vast ook vrijer in haar leven. Tien mensen, neemt ze zich voor. Een ontdekkingstocht waarbij ze haar beheersing er stap voor stap af wil experimenteren. En nummer tien, die krijgt alles.

Tien keer vrijer is een vrolijke en avontuurlijke serie over het verlangen los te breken. Eva Fox zet met Evie Groen een grappig, innemend en eigenzinnig personage neer en creëert met haar prettige en fantasierijke schrijfstijl een nieuw genre; de erotische feelgood.

Feelgood
Literaire fictie algemeen
Tien keer vrijer (1)
Kobo Original
11 augustus 2020

Recensies

Gestopt met lezen

door: Jess 1 like
Als ik eenmaal begin aan een boek moet ik die uitlezen... Maar dit boek vind ik wel zo slecht dat ik gestopt ben met lezen. De manier van schrijven, het verhaal. Totaal niet pakkend. Het is misschien de stijl van schrijven, van Eva Fox, en dat is dan niet mijn smaak. Geen aanrader.