2391-880d9341bfe8c1ed9a73c0a27f94aa11

Alles of niets

Gelezen 3 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Evie zet alles op alles om de laatste felbegeerde plek in de knotsgekke finale te veroveren. Daarvoor zal ze zich totaal bloot moeten geven, want de organisator en excentrieke miljardair Frederic Walton eist dat elke beweging van de finalisten wordt vastgelegd. Als ze het geld wil winnen en de bijbehorende topfunctie wil bemachtigen, heeft ze geen andere keus.
Terwijl de hele wereld toekijkt hoe de wedstrijd zijn hoogtepunt nadert, komt ook het einde van Evies persoonlijke ontdekkingstocht steeds dichterbij: nummer tien. Zonder twijfel stoomt ze door, vastberaden om haar plan tot de ultieme climax uit te voeren, haar angsten te overwinnen en zichzelf te bevrijden.

Tien keer vrijer is een vrolijke en avontuurlijke serie over het verlangen los te breken. Eva Fox zet met Evie Groen een grappig, innemend en eigenzinnig personage neer en creëert met haar prettige en fantasierijke schrijfstijl een nieuw genre; de erotische feelgood.

Feelgood
Literaire fictie algemeen