Alles wat ik vinden wil

Rank 1021 Gelezen 17 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 65 Favoriet 3 Recensies 11
Literatuur & Romans Lijsten 2 Spots 1   Topics 0

In ‘Alles wat ik vinden wil’ van Nicole Deese zet een jonge vrouw alles aan de kant om haar kinderwens in vervulling te laten gaan. Zelfs de man van haar dromen…

Na jaren van daten heeft lerares Lauren Bailey zich er uiteindelijk bij neergelegd dat ze single is. Nu hoeft ze zich alleen nog maar te focussen op haar nieuwe droom: moeder worden. Ze is er klaar voor een kind te adopteren, en zonder moeite zegt ze toe de komende twee jaar niet meer te daten. Alle aandacht is voor het kind. Maar dan speelt er een onvoorziene complicatie op: Joshua Avery.

Joshua werkt als invalleerkracht op Laurens school. Met zijn passie voor onderwijs en zijn overrompelende charme, laat hij Laurens hart sneller kloppen. De connectie tussen hen is niet te ontkennen. Hierdoor komt Lauren voor een moeilijk keuze te staan, waarmee ze niet alleen Joshua’s hart, maar ook haar eigen hart zal breken.

Nicole Deese schrijft originele romantische verhalen die dieper gaan dan je had verwacht: voor je het weet lopen de tranen over je wangen!

KokBoekencentrum Fictie
12 januari 2021
24 maart 2021

Reacties op: Alles wat ik vinden wil