Als gebed de hemel raakt

Als gebed de hemel raakt

‘Als gebed de hemel raakt’ van Melissa Tagg is een verfrissende en inspirerende roman over de genezing van twee gestrande mensen die hoop en moed vinden bij God.

Tijdens een hevige storm klopt er een man aan bij Everwood, de vervallen bed & breakfast waar Mara Bristol zich schuilhoudt. Ze vertrouwt niemand, maar voelt zich verplicht de man binnen te laten in dit weer, niet wetend dat ze met Marshall Hawkins iemand binnenhaalt die haar weer vertrouwen in God en het leven zal geven.

Marshall Hawkins heeft zo zijn eigen trauma’s en was eigenlijk van plan om maar één nacht in Everwood te blijven. Maar Mara straalt iets uit dat maakt dat hij wil blijven. Terwijl Marshall en Mara hun best doen om de bed & breakfast weer winstgevend te krijgen, worden ze meerdere keren geconfronteerd met de problemen die hen naar Everwood hebben geleid… maar ontdekken ze daarnaast een prachtige liefde die hen voorwaarts helpt.

KokBoekencentrum Fictie
17 maart 2020