Als het leven een spel is, dan zijn dit de regels

Chérie Carter-Scott

'Het leven wordt vaak vergeleken met een spel. Helaas krijgen we er geen spelregels bij en vertelt niemand ons hoe we het moeten spelen. We beginnen dus gewoon bij 'Af' en verplaatsen ons over het bord; en dan maar hopen dat we het goed doen.' Vijfentwintig jaar geleden maakte Chérie Carter-Scott een lijstje met haar Tien regels om een mens te zijn. De regels werden driftig gekopieerd en circuleerden op universiteiten, scholen, kantoren en binnen gespreksgroepen. Niemand wist wie de schrijfster was en ze werden twintig jaar later dan ook onder het kopje 'Anoniem' opgenomen in de wereldwijde bestseller Balsem voor de ziel. Als het leven een spel is, dan zijn dit de regels is de uitgebreidere versie van het oorspronkelijke lijstje. In heldere taal legt de schrijfster hier uit wat de regels inhouden en hoe u ze kunt toepassen om een gelukkiger mens te worden. 'Geniet van dit boek, leer de lessen en word een meester in het spel van het leven.' Jack Canfield, co-auteur van Balsem voor de ziel.

Is Als het leven een spel is, dan zijn dit de regels het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Als het leven een spel is, dan zijn dit de regels