Als ik blijf

Rank 995 Gelezen 524 Aan het lezen 15 Wil ik lezen 208 Favoriet 41 Recensies 40
Young adult Artikelen 2 Lijsten 2 Spots 10 Top25's 12   Topics 0
Een hartverscheurend mooi verhaal over liefde en verlies, en de moed om de juiste beslissing te nemen wanneer je leven letterlijk in je eigen handen ligt.

Het leven van de 17-jarige Mia draait om muziek: ze wil graag naar het conservatorium en haar vriend Adam speelt in een populaire rockband. De toekomst ziet er rooskleurig uit. Maar wanneer Mia met haar ouders en broertje een dagje uitgaat, gebeurt er iets waardoor haar leven in één klap verandert. Opeens zijn al haar keuzes verdwenen, behalve één. De enige die nog telt.

Gayle Forman, voormalig journalist en wereldreiziger, maakte internationaal veel indruk met haar debuut 'Als ik blijf'. Daarna volgden nog meer boeken van haar hand waaronder het vervolg 'Wacht op mij' en in het najaar van 2015 'Hier was ik'. Haar veelgeprezen debuut is zeer succesvol verfilmd onder de titel 'If I Stay'.

'Intrigerend!' Youngadultbooks.nl

'Een ontroerend verhaal dat je ook over je eigen leven laat nadenken.' Hebban.nl

Young Adult
Fictie 15+
Willeke Lempens
Moon
28 oktober 2009
16 januari 2012

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Als ik blijf is een ontroerend verhaal dat je ook over je eigen leven laat nadenken.

door: Eva Krap 1 like

Auteur Gayle Forman schreef met 'Als ik blijf' een schitterend verhaal over liefde en verlies, en de moed om de juiste beslissing te nemen wanneer je leven letterlijk in je eigen handen ligt. Het leven van de 17-jarige Mia draait om muziek: ze wil graag naar het conservatorium en haar vriend Adam...

Reacties op: Als ik blijf