Als mannen de verleiding weerstaan

Rank 2752 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
In hun streven een goede echtgenoot en vader te zijn, ontdekken mannen dat een aspect van hun leven hun zwaar valt: seksuele reinheid. Het vlees wordt nog steeds op subtiele wijze in verleiding gebracht, ook al slagen veel christen-mannen erin er weerstand aan te bieden. Desondanks hebben mannen vaak het idee dat ze falen. Als mannen zo nu en dan toegeven aan de verleiding, heeft dat gevolgen voor hun relatie met God en hun vrouw, hun gezin en hun vrienden. Dit boek gaat ervan uit dat iedere christen-man rein wil zijn, maar dat hij zo overstelpt wordt door seksuele prikkels, dat weerstand bieden aan die verleiding een moeizame strijd wordt. De auteur laat mannen zien hoe ze met zulke sterke verleidingen moeten omgaan en hoe ze vervolgens strategieen kunnen ontwikkeler om ze te overwinnen. Dit boek is geschreven in een duidelijke en realistische stijl waarin mannen zich goed zullen herkennen.
Barnabas