Als Meubels Konden Spreken

Nadat ze 3 jaar in een Afrikaans land heeft gewerkt, brengt een familiedrama Antje terug naar Vlaanderen. Ze voelt zich geroepen om de situatie te herstellen. Al bij haar thuiskomst is ze verward. Ontworteld. Oude vrienden en nieuwe personen brengen Antje in contact met de verschillende aspecten en dimensies van de circulaire economie, waardoor ze anders naar zichzelf, de maatschappij en haar relaties begint te kijken...

Deze roman die doordrengt is met circulaire cases en ideeën is een vrucht van het tweejarig project 'Bold Branders'. Dit is een collectief van Belgische storytellers gepassioneerd door circulaire economie. Twee jaar geleden leerden ze elkaar kennen op de bootcamp ‘circulaire economie’ vanuit Vlaanderen Circulair. Deze roman die doordrengt is met circulaire cases en ideeën is een vrucht van ons tweejarige project.

Is Als Meubels Konden Spreken het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Als Meubels Konden Spreken