An An

Schuif aan bij Mai Nguy?n en laat je betoveren door haar recepten in dit Vietnamese kookboek. Haar gerechten zijn onweerstaanbaar, gezond en geschikt voor iedere thuiskok. Doe je tegoed aan tachtig tongprikkelende snacks en maaltijden, zoals tom rim (gesauteerde, gekaramelliseerde garnalen), th?t kho tàu (gestoofd buikspek in kokoswater) en hành tím phí (gefrituurde sjalotten). In An An deelt Mai (ook bekend van MasterChef) de aangrijpende gebeurtenissen die zij als Vietnamese bootvluchteling heeft meegemaakt en hoe ze – zelfs terwijl ze voor de heetste vuren stond – een geweldige passie voor koken ontwikkelde. Bereid je voor op een smaakvol Vietnamees kookboek waarin op elke pagina een nieuwe culinaire ontdekking schuilt; van voor- tot nagerecht en alles ertussenin. ‘Mai heeft een geweldig smaakgevoel. Na MasterChef heeft ze dit steeds verder ontwikkeld. Ik blijf haar volgen, want ze zal alleen nog maar beter worden.’ Michiel van der Eerde, chef-kok en jurylid van MasterChef

Recensies (1)

Is An An het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op An An