Annemieke Omnibus

Rank 3891 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 1 Recensies 0
Junior   Topics 0
Annemieke omnibus bestaande uit:
Annemieke van Oven
Annemieke en de club van 'Jan-pak-an'
Annemieke en het stekelvarken
Annemieke zwaait af

Annemieke van Oven:
Annemieke is het enige zusje van enkele broers, zij zijn de kinderen in een harmonisch doktersgezin. Het meisje krijgt de schok van haar leven wanneer ze hoort dat ze niet het eigen kind van het doktersechtpaar is, maar slechts een nichtje, dat zij aangenomen hebben toen haar ouders verongelukten. Op gezellige wijze worden de avonturen en dagelijkse voorvallen die Annemieke in het doktersgezin beleeft verteld.

Annemieke en de club van 'Jan-pak-an':
Annemieke richt met vier schoolvriendinnen een club op. Hun doel is karweitjes op te knappen voor mensen die in huishoudelijke moeilijkheden verkeren. We volgen de belevenissen van de vriendinnenschaar op de voet.

Annemieke en het stekelvarken:
Al in de derde klas van het gymnasium heeft Annemieke, evenals zoveel jonge meisjes, haar eigen problemen. Bijzonder moeilijk heeft ze het met de plaatsvervanger van haar oom, een jonge arts, die ze als een indringer beschouwt. Er gebeurt dan ook heel wat voor deze twee met elkaar overweg kunnen.

Annemieke zwaait af:
Annemieke sluit haar gymnasiumtijd af met een mooi eindexamen. Ze beleeft haar eerste grote feest tijdens een studentenbal. Haar opgewekte, zonnige karakter helpt haar steeds weer door alle bakvisbuien en kattigheden heen.

Junior
Annemieke van Oven (1,2,3 en 4)
De Fontein Jeugd
01 januari 1978