AntiAmerica

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Thrillers & Spanning   Topics 0
AntiAmerika staat aan de basis van de grootste Amerikaanse anarchistische opstand in 100 jaar. Wanneer de hacktivistische groep AntiAmerica de grootste banken van het land hackt, brengt dat de financiële sector op de rand van de afgrond. Hacker en weggelopen tiener Alanna Blake wordt door de overheid gedwongen om de enige link met AntiAmerica op te sporen, haar vermiste ex-vriendje Javier. Ze gebruikt al haar sluwheid op het gebied van social engineering om een samenzwering van leugens en bedrog te ontrafelen, die niet alleen het leven van iedereen die het dichtst bij haar staat in gevaar brengt, maar ook de geheimen van een verleden waarvan ze hoopt dat dat het voor eeuwig verborgen zal blijven. Een spannend en interessant boek dat de lezer een kijkje geeft in de wereld van de hacker, en toont op welke manieren een social engineer te werk kan gaan. +

17 september 2018
9788835420026