Bagels en een bakkie troost

Bagels en een bakkie troost

Rank 104 Gelezen 16 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 59 Favoriet 0 Recensies 6
Feelgood   Topics 0
Lange tijd heeft Marit iedereen uit haar omgeving, maar vooral zichzelf, voorgehouden dat ze perfect gelukkig is als vrijgezel en het prima redt in haar eentje. Ze heeft genoeg levenservaring opgedaan om te weten dat ze geen relatie wil en is gewend voor zichzelf te zorgen. Trouwens, ze heeft haar handen vol sinds ze vier jaar geleden na het overlijden van haar ouders hun zaak én de opvoeding van haar inmiddels zeventienjarige broer Manuel heeft overgenomen.

Toch voelt ze zich de laatste tijd rusteloos en begint ze aan van alles te twijfelen. Doet ze het wel goed met Manuel? Wat wil ze verder met haar leven?
Wanneer ze tijdens een avondje stappen dan ook nog eens wordt geconfronteerd met haar ex, besluit ze meer nodig te hebben dan het gebruikelijke bakkie troost dat ze normaal gesproken in haar Bagels & Beans vestiging aan haar klanten serveert. Gelukkig vindt ze een tequilamaatje. Alleen blijkt hij het uiteindelijk niet gemakkelijker te maken voor haar...

Romantiek
Romantiek
Dutch Venture Publishing
17 januari 2022
17 januari 2022

Reacties op: Bagels en een bakkie troost