Bakken met Ine

Culinair   Topics 0

Bakken met INE. Vier jaar geleden was Ine met haar prachtige taarten met exotische smaken een opvallende verschijning in ’s lands populairste bakprogramma, Heel Holland Bakt.En nu komt ze met haar eerste bakboek. ‘Bakken met Ine’ bevat vijftig recepten van Ine’s favoriete taarten en haar levensverhaal en de ervaring met haar deelname aan het programma. Tevens deelt ze haar toekomstplannen. Maar niet alleen dat, ze geeft ook de geheimen prijs van de geurige kruidenmengsels die Ine als basis gebruikt voor haar baksels, die haar taarten zo bijzonder maken. Ook deelt ze de 19 recepten die zij heeft ontworpen, herzien of geoptimaliseerd voor het programma. “De chaos die ik in de tent had door mijn onervarenheid in de bakkeuken heb ik eruit gehaald. Stuk voor stuk prachtige recepten zijn het geworden!” In ‘Bakken met Ine’ vertelt Ine hoe ze zich in een impuls aanmeldde voor Heel Holland Bakt en opeens op televisie was te zien. Ine: “Eigenlijk begon daar pas mijn passie voor bakken. Daarna heb ik zoveel nieuws ontdekt en geleerd.” Ine bracht het tot de halve finale. Inmiddels heeft Ine het roer omgegooid en is ze fulltime taartenbakster. Haar liefde voor bijzondere smaken komt voort uit haar jeugd. Ze groeide als Nederlands expat-kind op in onder andere Saoedi-Arabië en de Arabische Emiraten. Zowel de onervaren als de gevorderde thuisbakker haalt uren vol bakplezier uit ‘Bakken met Ine’. Ine: “Als ik het kan, kun jij het ook!”

Culinair
Basis kookboeken