Balletje tik

"Hoe goed ken jij jouw vrienden?" Vier vrienden van vroeger komen tijdens het millenniumjaar weer samen en besluiten om tweewekelijks bij een van de vier te gaan biljarten. Ze dragen echter een trauma  uit hun kinderjaren met zich mee, waarop ze een eed hebben gezworen. Nooit zou er meer over het geheim gesproken mogen worden. Zal hun vriendschap standhouden of zal hun individuele karakter uiteindelijk zorgen voor een ongelooflijke ontknoping? Na EEN DRUPPEL LIEFDE, zijn succesvolle roman over liefde tijdens de Tweede Wereldoorlog, komt Johan D’Haveloose met een nieuwe intrigerende roman BALLETJE TIK.  Johan D’Haveloose fileert het thema vriendschap op een gevoelige en empathische wijze. Bestaat onvoorwaardelijke vriendschap? Kun je vrienden vertrouwen? Kennen intieme vrienden elkaar wel echt? En vooral, hoe evolueren mensen of worden ze wat ze in wezen al altijd waren? De auteur leidt je mee in het labyrint van diepmenselijke emoties, frustraties en driften.

Pockets literaire fictie
Pockets populaire fictie