Banketbakker

Culinair   Topics 0
'Banketbakker' is het perfecte bakboek voor iedereen! Claire Saffitz, banketbakker en bekend van YouTube-kanaal 'Dessert Person' en 'Bon Appétit', spreekt met 'Banketbakker' zowel de beginnende als gevorderde thuisbakker aan. De recepten zijn onderverdeeld in vijf categorieën en zijn, voor wie dit boek openslaat, meteen overzichtelijk te zien in de bakmatrix op basis van moeilijkheidsgraad en tijdsduur.

De recepten van Claire, a.k.a. 'Dessert Person', variëren van eenvoudige maar verfijnde lekkernijen tot en met ‘weekendprojecten’. De recepten zijn duidelijk geschreven met gedetailleerde tips en gecompliceerde bakprojecten worden stapsgewijs in beeld gebracht. Praktische do’s and don’ts en probleemoplossers bij elk recept, maken van 'Banketbakker' het perfecte bakboek voor iedereen.

Heb je net het plezier van bakken ontdekt, ga dan aan de slag met eenvoudiger recepten als kruidige honing roggecake. Wie meer ervaring heeft waagt zich aan een 'croquembouche' of spelt-croissants. Van de basis als briochedeeg, frangipane en soesjesdeeg tot en met koekjes, desserts, laagjestaarten en hartige baksels. Verbeter je bakkunsten met 'New York Times bestseller' 'Banketbakker' en bak voortaan vol zelfvertrouwen.

Culinair
Basis kookboeken