BAUT

Baut

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0

BAUT is een fenomeen - zowel binnen als ver buiten Amsterdam. Chefkok-eigenaar Michiel van der Eerde zette met zijn spraakmakende BAUT -concept dé standaard voor pop-up restaurants in Nederland. BAUT staat voor: rauw, rebels, eigenzinnig en bovenal - tijdelijk. Want elke keer verhuisde BAUT naar nieuwe spectaculaire tijdelijke locaties in de hoofdstad. Met het credo 'underpromise and overdeliver' wist Van der Eerde met zijn team een trouwe groep BAUT -fans én nieuwe gasten steeds opnieuw te verrassen. BAUT staat bekend om de eigen stijl, sfeer en natuurlijk de BAUT -klassiekers van chef Michiel. Van de alom geprezen steak tartaar met baconmayonaise tot de ceviche met
gerookte avocado. Maar ook Aziatische oesters, sticky toffee met crème fraîche-ijs en de beroemde BAUT -cocktails (zoals de 'Man bun machine gun' en de 'BAUT Sour Bitch'!) behoren tot het BAUT -repertoire. Al deze bijzondere recepten én verhalen komen samen in dit unieke kookboek.

Culinair
Eten en drinken algemeen