Bekrachtiging

Bekrachtiging weerspiegelt het levensdrama van een man, die zijn leven weer op de rails probeert te krijgen, nadat zijn relatie is stukgelopen. Tegelijkertijd probeert hij erachter te komen waarom hij al jarenlang wordt geteisterd door ongeluk. Het is een zoektocht naar de verlossing waar hij zijn eigen demonen moet confronteren; zijn angsten onder ogen moet zien en een ontberende worsteling moet doorstaan om de bekrachtiging te kunnen aanschouwen. Op zijn pad komt hij verschillende mensen van verschillende culturen tegen die net als hij op zoek zijn naar Geluk en de antwoorden op levensvragen, die we allemaal hebben.

Is Bekrachtiging het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Bekrachtiging