Bier & food

In dit inspirerende boek neemt culinair journalist Puck Kerkhoven je mee in de bierkeuken. Ze laat zien dat speciaalbier lokaal, ambachtelijk, onafhankelijk en helemaal hot is. Bier en bitterballen, die combi kennen we allemaal, maar ooit gedacht aan bier en biefstuk, bier en Thaise curry, bier en asperges of bier en chocola?

Er bestaan tal van soorten speciaalbier, ieder met een eigen smaak en karakter. Dit zorgt steeds weer voor een compleet andere beleving. Zo is witbier perfect te combineren met mosselen en een amber bier heerlijk bij rood vlees. Lees meer over de herkomst van bijvoorbeeld IPA's en Weizen, bijzondere eigenschappen en toepassingen van de verschillende typen. Proef mee met Puck en wordt een echte bierkenner!

Is Bier & food het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Bier & food