Biowaves

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Steeds meer mensen voelen zich verantwoordelijk voor hun gezondheid en willen langer, maar bovenal gezonder leven. Dit boek geeft informatie over een interessante, bijna revolutionaire methode om op moderne en verantwoorde wijze gezondheidsproblemen aan te pakken en te voorkomen. Parasieten blijken dikwijls de verborgen oorzaak te zijn van een groot aantal aandoeningen en ziekten. Voor een optimale gezondheid en een betere levenskwaliteit wordt het risicovrije gebruik geïntroduceerd van de biofrequentie-generator of zapper. Niet alleen simpele verkoudheden en griep, maar ook diabetes, jicht en reumatische aandoeningen kunnen met deze methode succesvol worden behandeld. Mensen die ermee werken, melden duidelijk verbetering, zelfs bij ernstige ziekten en infecties. Een zapper hoort in iedere huisapotheek zowel voor zelfbehandeling als uit voorzorg voor een blijvende optimale gezondheid.

BioWaves is vakkundig en begrijpelijk geschreven vanuit het perspectief van een ervaren biofrequentie-therapeut.

Alan E. Baklayan heeft sinds 1985 een geneeskundige praktijk in München waar hij traditionele natuurgeneeswijzen, maar ook colonhydrotherapie (darmspoelingen) en bioresonantietherapie toepast. Baklayan heeft een aantal titels op zijn naam staan, publiceert regelmatig zijn nieuwste onderzoeken en geeft lezingen in binnen- en buitenland.

Driehoek, Stichting De
01 januari 2009