Bitterzoete honing

Bitterzoete honing

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0

In Bitterzoete honing neemt Letitia Clark je mee op reis naar het veelzijdige, rustieke Sardinië. De nadruk op traditie en het belang van goed eten is hier nog meer uitgesproken dan in de rest van Italië. De Sardinische keuken weerspiegelt het leven op het eiland: men neemt de tijd en hanteert de technieken die er al sinds jaar en dag worden gebruikt. Verlekker je aan de geroosterde aubergines met honing, munt, knoflook en burrata, of geniet van een frisse, pittige salade van selderij, sinaasappel, ansjovis en hazelnoot of Malloreddus (de schelp-vormige pasta uit de regio) met krab, saffraan en tomaat. Alle recepten en het verhaal erachter zullen je meenemen naar de glinsterende, turquoise wateren en relaxte levensstijl van dit Italiaanse paradijs. Met prachtige fotografie, kleurrijke illustraties en vrolijke anekdotes, is Bitterzoete honing een vakantie, een kookboek en een gedroomde levensstijl in de zon in één.

Culinair
Keuken per land en streek
Fontaine uitgevers
02 juni 2020