Blij Koemelkvrij

Rank 3322 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Koemelkallergie is de meest voorkomende allergie bij baby’s en een probleem waar veel ouders letterlijk van wakker liggen. Met behulp van concrete info en tips gidst dit boek je stap voor stap door de wereld van koemelkallergie. Hoe herken je het? Hoe pas je je eigen eetpatroon aan als je borstvoeding geeft aan een baby met koemelkallergie? Welke flesvoeding is geschikt? Hoe ga je om met vaste voeding? Hoe kan je koemelk praktisch en volwaardig vervangen? Hoe weet je of je baby uit zijn allergie is gegroeid? Kan je iets doen om het bij je baby te voorkomen?
Deze vragen en nog veel meer komen uitgebreid aan bod in dit praktische handboek voor ouders, zorgverleners, kinderdagverblijven en iedereen die in aanraking komt met baby’s met een koemelkallergie. Dit wetenschappelijk onderbouwde boek helpt je bij het beantwoorden van twee vragen: 1) Heeft mijn baby een koemelkallergie? 2) Wat kan ik doen als dat zo is?

01 januari 2018

Reacties op: Blij Koemelkvrij