Bloggen doe je zo

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Bloggen is de manier om je business of expertise onder de aandacht te brengen van je doelgroep. Een sterk blog kan je naamsbekendheid, vindbaarheid en je expertstatus enorm versterken. Toch weten maar weinig ondernemers het bloggen goed in te praktijk te brengen. Esther Molenaar helpt startende bloggers op weg met deze praktische bloggids en zet ze direct aan het werk. Haar methode staat voor: Het opbouwen van een waardevolle blog Het meten van de resultaten: wat levert je blog daadwerkelijk op? Het verbeteren van de effectiviteit van SEO tot social media Het stap voor stap opbouwen van een stevige expertpositie binnen het vakgebied, zodat niemand meer om jou heen kan. Met een voorwoord van Nisandeh Neta, de autoriteit op het gebied van zakelijk bloggen en oprichter van een van de meest succesvolle trainingsbedrijven voor ondernemers in Europa. Esther Molenaar helpt ondernemers bij het vergroten van hun online zichtbaarheid en expertstatus binnen hun vakgebied. Ze heeft een goedgelezen blog over bloggen en verzorgt blogtrainingen binnen haar bedrijf Blog Universiteit. Haar visie: een blog hoeft geen verplichte schrijfoefening te worden, maar geeft juist plezier wanneer je steeds weer mag vertellen over het mooiste vak van de wereld.
Booklight