Body Coaching. Je Lijf - Je Leven

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Body Coaching, Je Lijf – Je Leven
Dit boek gaat over ontmoetingen en over ‘ont-moeten’. Jezelf ontmoeten en je lichaam gewaarworden. Het gaat over lef om te leven, over moed in plaats van moet. Het daagt je uit te kiezen voor kracht in plaats van macht. Het gaat over jou in een steeds veranderende wereld.

In Body Coaching, Je Lijf – Je Leven presenteert Aria den Hartog haar verhaal over de achtergrond van klachten en hun boodschap. Het gaat echter niet alleen over het lichaam, maar ook over het leven waar wij allemaal vertaalvormen van zijn.
Ze neemt je mee op een praktische en herkenbare reis. In korte en duidelijke bewoordingen legt ze principes uit waarvan de basis deels ligt in de numerologie en in de geboorteposities binnen het gezin. Tevens geeft zij informatie over de werking van meridianen, stress, het brein en de organen. Niet alleen beschrijft zij de technische feiten, maar ze geeft ook de emotionele signalen aan die het lichaam afgeeft wanneer het zich in een stresssituatie bevindt. De testen en oefeningen die beschreven worden in Body Coaching zijn gemakkelijk en direct toepasbaar. Daarnaast is het boek voorzien van persoonlijke verhalen over ontmoetingen met mensen in verschillende culturen.

Body coaching daagt je uit om de signalen van het lichaam te leren begrijpen, zodat je jouw leven weer in de hand kunt nemen. Dan kun je de weg naar rust en tevredenheid inslaan en wordt het Leven een reis vol interessante ervaringen.

01 januari 2017

Reacties op: Body Coaching. Je Lijf - Je Leven