Brengers van de dageraad

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Dit fascinerende boek is samengesteld uit materiaal dat Barbara Marciniak tijdens meer dan vierhonderd uren channeling ontving.

Brengers van de Dageraad maakt ons deelgenoot van de wijsheid van de Pleiadiërs, een groep verlichte wezens die naar de Aarde zijn gekomen om ons nu de sprong te helpen maken naar een nieuw stadium in onze evolutie. Ze geven ons het advies om onafhankelijk te worden van berichtgeving in kranten en op radio en TV, met elkaar samen te werken, en zinnetjes als ''eigenlijk moet ik'' en ''ik zal proberen'' uit ons woordenboek te schrappen. In dit boek vertellen de Pleiadiërs, dat we onze angsten kunnen overwinnen en dat de mens op Aarde oorspronkelijk een magnifiek wezen was, met twaalf DNA-strengen en twaalf chakra's. Ook leggen ze uit wie in werkelijkheid onze ‘Goden’ zijn.

Barbara Marciniak woont in North Carolina. Zij is intussen internationaal vermaard voor haar werk. Ze geeft cursussen en workshops en organiseert excursies naar spiritueel belangrijke centra in Peru, Mexico, Egypte, Griekenland, Australië en op Bali.

09 januari 2020

Reacties op: Brengers van de dageraad