Broodje Corona

Een mysterieus virus leidt tot Orwelliaanse maatregelen die de wereld in haar greep houden. Sommige mensen zijn bang voor het virus, anderen voor het vaccin. Terwijl de strijd tussen goed en kwaad steeds heviger wordt, openbaart zich midden in de chaos een nieuw bewustzijn. Achter dat wat de regeringsleiders ‘The Great Reset’ noemen, groeit ‘The Great Awakening’.

Hoe vind je de waarheid in een vloedgolf aan infor­matie? Hoe blijf je staan, als al je zekerheden voor je ogen lijken op te lossen? Hoe ontleen je zingeving aan alle waanzin en pijn? In haar essays vertolkt Sanne Burger datgene wat zich roert in het collectieve veld. Broodje Corona is een kleurrijke en persoonlijke weergave van de roller­coaster waarin we zijn terecht­gekomen sinds maart 2020. Het zijn de laatste stuiptrekkingen van een tijdperk.

Broodje Corona biedt herkenning, geeft inzicht en lucht op. De schrijfster laat je lachen, huilen en fronsen. De verhalen in dit boek helpen om je eigen pad te vinden in deze prachtige wereld die speciaal gemaakt is voor jou.

Korte verhalen
Gebundelde columns en interviews