Buren

Buren

Feelgood   Topics 0
Buren, een roman van ’s werelds favoriete verhalenverteller Danielle Steel.
Meredith White was ooit een van de bekendste sterren van Hollywood, totdat een tragische gebeurtenis haar carrière vroegtijdig beëindigde. Ze keerde de wereld de rug toe en raakte vervreemd van haar familie. Al vijftien jaar leeft Meredith als een kluizenaar in haar indrukwekkende herenhuis in San Francisco.

Op een warme zomeravond wordt de stad opgeschrikt door een verwoestende aardbeving, met een grote chaos als gevolg. Zonder aarzelen nodigt Meredith haar inmiddels dakloze buren uit in haar grotendeels ongeschonden gebleven huis. Een arts met een uitstekende reputatie, een beeldschone jonge vrouw die door haar steenrijke vriend als speeltje wordt gezien, een virtuoze pianist van in de tachtig – ieder van hen heeft een eigen verhaal, en een zorgvuldig verborgen gehouden geheim.

Vreemden worden vrienden en relaties bloeien op terwijl ze elkaar steunen, niet alleen bij het repareren van de schade, maar ook met de trauma’s in hun persoonlijke leven.

Als Meredith aarzelend uit haar schulp kruipt, kijkt ze met andere ogen naar haar kluizenaarsbestaan, naar de dochter met wie ze zelden contact heeft en zelfs haar carrière. En dankzij de vermoedens van een van haar nieuwe kennissen komt een schokkende waarheid in haar eigen leven aan het licht.

Romantiek
Romantiek