California dreamin'

Californië: dé bakermat van de organic food revolution, culinaire smeltkroes, oorsprong van de foodtruckers. Thuishaven van iconische restaurants Chez Panisse en The French Laundry, bruisend San Francisco; de fitgirls, skateboarders en surfers van Venice Beach en de wijngaarden van Napa Valley. Maak kennis met de Californische keuken, een van de meest avantgarde van onze tijd: veelzijdig en verrukkelijk lekker. Proef de zee en maak een lentesalade met groene asperges en garnaaltjes, maak de lekkerste poké bowls of geniet gewoon van sappige BBQ Short Ribs of taco’s met vis. Ontdek de diversiteit van de Californische keuken: van fusiongerechten tot en met klasssiekers. Van ontbijt-, brunch- en lunchgerechten en prachtige salades tot en met diners, desserts en basisrecepten. Met California Dreamin’ heb je niet alleen een prachtig boek in handen, maar laat je ook zien dat Californië een culinair en swingend walhalla is.

Recensies (1)

Is California dreamin' het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op California dreamin'