Magische traditie

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF Lijsten 1   Topics 0

SAMHAIN: 31/10, ook wel Halloween, is traditioneel een tijd van reflectie, een tijd van Waarzeggerij en een tijd om de overledenen te eren. Maar Phoebes plannen on te communiceren met haar voorouders lopen niet helemaal zoals gepland. Al snel bevindt ze zich ongevraagd midden in een poging twee magische geliefden te herenigen.

YULE: 22/12, ook wel de Winterzonnewende. Dit is de langste nacht van het jaar. Als Paige besluit naar een feest te gaan in een nieuwe club dat de hele nacht zal duren, bevindt ze zich plotseling midden in een kwaadaardig complot om de nacht eeuwig te laten duren.

IMBOLC: 2/2, is een tijd waarin de eerste hoop op een nieuwe lente wordt gekoesterd en zaadjes gezaaid worden voor de dromen van de komende zomermaand.. Maar Piper kan zich niet goed op de toekomst richten en ook niet op het krijgen van een kind met Leo. Haar zusje, half heks half witlicht, lijkt ineens de controle over haar krachten kwijt te zijn. Zou een baby deze ellende ook te wachten staan?

Fantasy & SF
Charmed